Störande människor

Vissa människor borde på någon typ av vett och etikett utbildning, ung som gammal

19 Maj -8 20:49
Fick ett litet spel idag, fråga mig inte hur och varför men jag konstatera att vissa människor borde bara inte få föra sina gener vidare. En typ av dessa människor är de som "måste" stanna precis vid ingång/utgången vid diverse butiker, folk som stannar precis utanför dörren på flygplatsen för att röka/prata i telefon/vara allmänt sociala och så vidare.

Underbart roligt för er, men för Guds skull ni anar inte att ni kanske skulle vara ivägen för någon annan? "Nej, varför skulle jag vara det. Jag måste stanna här, ett steg utanför dörren, för att röka/prata/titta på himlen/studera mitt skosnöre. För det finns säkert ingen som stör sig på det!"

Nej, precis så är jorden är platt också och den halv snubblar runt just dig. PUCKO!

Detsamma gäller i rulltrappor, ja man ska inte gå i dem man ska bara åka. Men för Guds skull man ska inte köra för fort heller. Håll er till höger så kan resten passera! Hur svårt är det??

Ställa matvagnen mitt i korridoren i matbutiken? Ja, bra ide den är säkert inte alls ivägen för oss andra som försöker ta oss förbi. Hittar du den inte, är den inte kvar där du den ställde den? Då finns det en viss risk att den står på något annat ställe, min favorit uppgift är nämligen att flytta på dem. Nu snackar vi inte om att gömma den i kyldisken eller liknande, men jag flyttar den med glädje. Får ni för er att titta konstigt och ge ifrån er ljud? Försök inte ens, sådana lägen gör mig härligt grinig och ge mig gärna ett skäl till att diskutera. Ett enkelt svar skulle kunna vara "Du är dum stick och brinn", men sån är inte jag...

Hur svårt är det? Vill ni göra va f*n ni vill och ställa saker var f*n ni vill, bli rika och muta dem till att hålla butiken öppen bara för er. Tills dess, bli inte grinig på mig, ni är verkar vara ute efter diskussion! Vill ni stå framför dörren och göra va ni vill, köpa varenda butik, flygplats, osv och gör er en egen dörr där ni kan stå för er själva! SLUTA STÖRA MIG OCH RESTEN AV VÄRLDEN SOM VET HUR MAN HÅLLER SIG UR VÄGEN FÖR ATT UNDERLÄTTA!

Så nu känns det redan bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0