Inte riktigt som planerat

Inte rikigt seriöst som det var tänkt
8 Maj -08 22:21
Här har jag gått hela dagen och planerat att skriva något seriöst, om "påtvingad rasism" (kommer eventuellt senare). Men nu sitter jag här med hockey på TV och några öl i magen, det gör inte saken lättare. Fokuseringen och liknande är det inga problem med, men det känns lite mer intressant att ta sig en öl och kolla hockey :).

Dagen i sig har varit lugn, en vanlig dag på jobbet med två möten efter jobbet så man var hemma vid halv sex istället. Inte allt för farligt, men ändock lite senare än vanligt.

Besökte en kompis i garaget en liten vända, roade mig med att titta på när han skulle byta bromsar på en Clio -98, vi kan väl nöja oss med att säga att han gav upp. (Idioten som hade bytt tidigare hade rundat en mutter som inte gick att lossa utan allt för mycket våld, vilket han inte orkade med)

Passade på att kolla på ett par 17" fälgar, bättre än 16" iaf, så vi får väl se om det blir något av det.

Hade faktiskt tänkt smita undan att uppdatera bloggen idag, men vet inte riktigt vad det var som fick mig att ändra mig. Inte trycket från min kära sambo iaf, hon har nämligen gått och lagt sig :(. Verkar vara vanlig skrivkramp som tvingar fram en uppdatering :)

Inte jätte roligt att tanten har gått och lagt sig, men vad ska man säga: hon är gravid, har ont i ryggen och ska till skolan imorgon. Ja, inte kan jag klaga iaf, även om det är lite tråkigt. Men, men vissa saker kan till och med jag ursäkta :)

Nej, nu gjorde Sverige 3-0 och jag missade det nästan så det är nog dags att fokusera vidare på hockeyn... och kanske en öl till :) Det är trots allt hockey på TV och nästan ljust ute, allt något att fira :)

Ja, där kom 4-0 nu är det verkligen dags att fokusera på hockeyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0