Äntligen

Inte lätt att blogga när man inte kan komma in på blogg.se
13 Maj  -8 18:08
Jaha, då var det dags att uppdatera igen då. Har försökt tidigare men då kunde jag inte logga in, min kära tant fick men inte jag. När jag sen äntligen kunde logga in så kunde jag inte få skriva för jag kom inte in på "Skapa blogg", men självklart kunde min kära sambo det. Alla andra sidor funkade bra för mig så uppenbarligen hade datorn inget otalat med mig, men uppenbarligen så hade blogg det, så oavsett vad jag har gjort: jag ber om ursäkt.

Ja, tillbaka det intressanta: Mitt liv, så klart :)


Inte mycket att uppdatera med dock. Helgen spenderades hos svärföräldrarna och hjälpte till där. Fredagen var bara myspys med tanten min och på lördag morgon åke vi till Falkenberg så att svärfar kunde tävla med tantens hund i lagtävlingen (för den insatta eller intresserad: så fick de en tredjeplats och en andraplats, två första fick pinnar så en blev de iaf).


Efter detta bar det hem till Götet igen för en snabb dusch och sen upp till svärföräldrarna där helgen spenderades med lite fysiskt arbete, satan så gott var det. Trots att armar och fingrar är bra sega nu.

Annars har det varit lugnt, hade en trevlig lite mysdag med mig själv igår, innan tanten kom hem. Det involverade städning, diskning, tävttning och avslutade det hela med matlagning. En trevlig lite mys kväll med mig själv, fast det var kanske på tiden att jag gjorde något annat än jobbade och lagade mat? :)

Tanten har påbörjat sin praktik nu hos min kära far, det blir väl inte jätte intensivt i och med att hon nästan bara ska vara med på möten. Så nu är hon ledig resten av veckan, men jag är inte avundsjuk :/.


Nu ser jag mest i fram emot lördagen när det ska bli återträff med gymnasiet, ska bli för jäkla roligt att se vad som har hänt med de gamla dårarna :)

Tantens mage bara växer och växer, Karateapan börjar bli stor där inne nu och plåga mamma har den listat ut hur man gör :). Ont mest överallt har hon och vad kan jag göra? Sitta bredvid och säga "Ja, ingen sa att graviditeten skulle bli lätt för oss", men det skulle jag väl aldrig göra...? Eller? :P Nej, men det är lite halv jobbigt att bara kunna sitta bredvid och klappa fint och göra det övriga livet så lätt som möjligt, jag är m.a.o en frivillig toffel så mycket som det går just nu. Inte mycket att annat jag kan göra, men det kan jag iaf göra så gott jag kan.


Älskar dig tanten min och våran lilla Karateapa!

PS. Bloggen tog jätte lång tid att spara så jag passade på att spara texten i en .txt fil, tur det för alltihop la ner och jag blev urloggad. Hade jag inte sparat hade jag gått berserkar gång vid det här laget!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0