Ytterligare en blogg i världsrymden, en av många

Yay äntligen, ytterligare en blogg att förpesta "nät-verkligheten"
14 April -08 17:58
Som du antagligen har listat ut har det skapats ytterligare en blogg för nätsurfarnas alla vänner att läsa, med andra ord allt över två besökare i veckan är ett mirakel. Jag har inga förväntningar på er så har ni inga förväntningar på mig, enkelt eller hur? Det gäller dig med hjärtat mitt.


Innan vi går vidare så borde vi klargöra några enkla saker:
  1. Jag är usel på regelbundna uppdateringar, så vill ni följa min vardag får ni nog titta in till och från, även om det inte varit några uppdateringar för till slut dyker de upp. Detta är nog förövrigt det största problemet för min kära, men det ger henne något att jaga mig för och är man gravid älskar man att jaga folk, men det sa jag aldrig.


  2. Jag är guddomligt duktig på att skriva ohyggligt långa texter, eftersom jag är så kass på att uppdatera bloggen min regelbundet


  3. Mitt liv är enkelt, förvänta er inga större mirakel. Jag gör inte vin av vatten, sprit av kaffe eller pizza av morötter. Jag är en enkel människa med enkla problem och en helt vanlig vardag, med en gravid sambo och en lägenhet i Götet.

Ja, då var det avklarat då kanske vi ska gå vidare med det hela. Jag är en 23-årig kille, som inte har koll på sin egen ålder, med sambo och bebis på väg. Som många andra Göteborgare jobbar jag Volvo, där jag förnärvarande står på bandet. Mycket mer än så är väl inte direkt intressant? Om det mot all förmodan skulle vara något som är intressant så finns det alltid möjlighet att kontakta mig, men jag tar inte ansvar för alla eventuella mail bomber som min kära sambo skickar efter er.

Det kommer en mer spektakulär beskrivning om mig själv lite senare, du vet nu vart jag bor och hur gammal jag är. Hur mycket mer intressant kan det bli egentligen, undrar du? Vänta du bara, läser du fler gånger kanske du får veta saker om mig som du önskar att du aldrig visste. Den som väntar får läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0